Overslaan naar content

Teamleider Klantenservice

  • Hybride
    • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
  • € 3.500 - € 4.500 per maand
  • Teamleiders

Functieomschrijving

Teamleider Klantenservice
(Standplaats: Nederland (dit kan zijn op een bestaande opdracht in Amsterdam, Utrecht, Den Bosch, Eindhoven, óf bij een nieuwe locatie van één van onze prospects)

Ben jij de nieuwe bevlogen Teamleider waar Smartcenter naar op zoek is? Wij zoeken een Teamleider die ervaring heeft in klantcontact en de coaching van klantadviseurs. Als Teamleider houd je van afwisseling en ben je verantwoordelijk voor het coachen en begeleiden van jouw team, waarbij het behalen een optimale klantbeleving centraal staat. In deze rol heb jij een operationele focus en zet jij je in voor thema's zoals coaching, QM'en ziekteverzuimmanagement, roosteren en KPI's. Je zal gaan werken bij SmartCenter, maar bent een groot deel van jouw tijd te vinden op het hoofdkantoor van één van onze opdrachtgevers. Je zal langdurig op een bij jou passend project terechtkomen. Dit kan bijvoorbeeld zijn bij A.s.r. in Utrecht, bij DELA in Eindhoven, bij ABN AMRO in Amsterdam, of misschien wel bij één van onze prospects?

Bij SmartCenter hechten we veel waarde aan transparantie en open communicatie, en streven we naar een goed contactcenter met een uitstekende klantbeleving. Dit is een doel waar jij je volledig in kunt vinden. We zoeken iemand die samen met ons wil groeien en deze kans met beide handen wil aangrijpen. Naast je dagelijkse werkzaamheden bij onze klant, zul je ook regelmatig aanwezig zijn op ons hoofdkantoor in SmartCenter voor overleggen, SmartCamps en om te sparren met collega's. We bieden trainingen, e-learnings en masterclasses aan om je continue ontwikkeling en groei binnen je functie en de organisatie te waarborgen.


Wat bieden wij?

  • Goed salaris van tussen de €3.500,- en €4.500,-+ afhankelijk van ervaring en opleiding;

  • Een functie voor 32 tot 40 uur per week;

  • Mogelijkheden voor opleidingen via e-learnings, workshops en masterclasses;

  • 25 vakantiedagen per jaar op basis van een 40-urige werkweek;

  • Collectieve pensioensregeling;

  • Dit betreft een functie met veel binding met jouw team. Daarom vragen wij minimaal 3 dagen fysieke zichtbaarheid op kantoor. Thuiswerkmogelijkheden zijn er natuurlijk ook!

  • Een open sfeer en ruimte om initiatieven te nemen;

  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer of een NS Business Card.

Wat breng jij mee?

  • Hbo werk- en denkniveau (indien jij een mbo 4 diploma hebt zal er een hbo assessment afgenomen worden om het niveau aan te tonen);

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;

  • Het vermogen om je aan te passen aan verschillende organisatieculturen en waarde toe te voegen in elke omgeving;

  • Proactieve instelling en zelfstandig kunnen werken na een goede instructie;

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen het klantcontact en een coachende rol;

  • Een rijbewijs.

SmartCenter, In het hart van de klant

SmartCenter werkt samen met gerenommeerde organisaties, verwerkt hun klanten en helpt bij het optimaliseren van de klantbeleving. Net zo belangrijk als het klantgeluk bij onze klanten, is jouw eigen geluk. Samen maken we het verschil door te groeien, aandacht te hebben voor elkaar en enthousiast ons werk te doen. Een aantal van de organisaties waar wij op dagelijkse basis de klantenservice beleving naar een hoger niveau tillen zijn: DELA, A.s.r., ABN AMRO en Van Lanschot. Bouw jij mee aan onze ambitie?

Interesse?

Ben jij de teamleider die Smartcenter zoekt? Solliciteer dan via de onderstaande button en wie weet versterk jij binnenkort ons leuke team en word je onderdeel van een inspirerend collegiaal netwerk!

Een assessment kan onderdeel zijn van de sollicitatieprocedure.

Een positieve Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is vereist.

Hybride
  • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
€ 3.500 - € 4.500 per maand
Teamleiders

of

Hybride
  • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
€ 3.500 - € 4.500 per maand
Teamleiders