
HR Business Support / Coördinator
- Hybride
- Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
- € 3.000 - € 3.500 per maand
- SmartCenter Intern
Functieomschrijving
HR Business Support / Coördinator
📍 Standplaats: Amsterdam | 📅 Start: mei | ⏰ 32-40 uur per week
Attention: fluent Dutch speakers only!
Ben jij een proactieve HR-supportprofessional die energie haalt uit een veelzijdige en dynamische rol? Houd je ervan om het verschil te maken in de operationele HR-processen? Dan is deze rol als HR Business Support/ Coördinator bij SmartCenter jou op het lijf geschreven!
In een rol als HR Business Support/ Coördinator bij SmartCenter...
...slaag je als jij zelfsturend, ondernemend en hands-on bent. Je ziet waar het werk ligt en pakt dit proactief op. Je bent sterk in prioriteren en organiseren en schakelt moeiteloos tussen verschillende werkzaamheden. Je werkt nauw samen met de HR Business Partner, de teamleiders, de medewerkers en de directie. Samen zorgen jullie voor verdere ontwikkeling van het HR-vak binnen SmartCenter.
Jouw werkzaamheden
Als administratief medewerker HR houd je je natuurlijk bezig met alle facetten van het vak. Je ondersteunt je collega’s op het gebied van: functioneren van werknemers, verzuim, arbeidsvoorwaarden, ontslag etc. Je beweegt je gemakkelijk tussen de administratieve kant én de menselijke kant van HR.
Je houdt je o.a. bezig met:
het begeleiden en voorkomen van verzuim;
vragen over instroom, doorstroom en uitstroom van medewerkers;
personeels- en salarisadministratie;
medewerkerstevredenheid - de te ontwikkelen en uit te voeren activiteiten die hieruit voortkomen.
Bij alles wat je doet zoek je naar de juiste balans tussen het belang van de medewerker en dat van de organisatie.
Wat bieden wij jou?
Een functie voor 32 – 40 uur per week;
Salaris tussen € 3.000 – € 3.500 bruto per maand (o.b.v. 40 uur) (afhankelijk van kennis en ervaring);
Startdatum z.s.m.
Start met een contract voor 6 maanden, met uitzicht op een vast dienstverband;
Ruimte voor ontwikkeling via e-learnings, workshops en masterclasses;
25 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur), een collectieve pensioenregeling;
Reiskostenvergoeding van € 0,23 per km of een NS Business Card;
Een plek in een hecht team waar werkplezier, aandacht en resultaat samenkomen.
Vereisten
Wat breng jij mee?
Minimaal Mbo-4 of hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur in een HR-gerelateerde richting;
Enkele jaren ervaring in binnen HR-support of administratief;
Interesse in (en liefst al wat basiskennis van) arbeidsrecht en actuele HR-ontwikkelingen;
Je bent georganiseerd, zorgvuldig, communicatief sterk en werkt graag zelfstandig én samen;
Als HR Business support/ Coördinator ben je een spin in het web. We vragen daarom dat je regelmatig beschikbaar bent op ons kantoor in Amsterdam. De kantoordagen zijn (maar niet beperkt tot): maandag, woensdag en donderdag.
Over SmartCenter
Bij SmartCenter geloven we dat elk klantcontact ertoe doet. Wij helpen organisaties hun klantstrategie tot bloei te brengen – met slimme oplossingen, betrokken mensen en oprechte aandacht. Onze HR-aanpak sluit daarbij naadloos aan: met oog voor de mens, ruimte voor groei en focus op betekenisvol werk. Werk je bij SmartCenter, dan werk je aan de toekomst – van jezelf, van collega’s en van onze klanten.
Enthousiast?
Herken jij jezelf in dit profiel en zie jij jezelf als de nieuwe HR Business Support/ Coördinator bij SmartCenter? Solliciteer dan snel via de button hieronder.
Een assessment kan onderdeel zijn van de procedure. Een positieve VOG is vereist.
of
- Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!