Overslaan naar content

Contactspecialist APG

  • Hybride
    • Heerlen, Limburg, Nederland
  • € 3.000 per maand

Functieomschrijving

Ben jij van nature klantgericht en krijg je energie van het bieden van een optimale service aan onze deelnemers? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Het Klantcontactcentrum van APG (KCC) is de spil in de dienstverlening naar de deelnemers van de betrokken pensioenfondsen. Met meer dan 600.000 contacten op jaarbasis, via meerdere communicatiekanalen, krijgen wij de kans om dagelijks het verschil te maken in de manier waarop de deelnemers de dienstverlening vanuit de verschillende pensioenfondsen ervaren. Wij stimuleren en enthousiasmeren elkaar om gezamenlijk onze doelstellingen te behalen. Het belang van de deelnemer staat hierbij altijd voorop!

Als Contactspecialist beantwoord vragen van deelnemers over hun pensioensituatie. Jij helpt ze dus met vragen over hun pensioen, die onder andere kunnen voortkomen uit een situatie van ziekte, overlijden en arbeidsongeschiktheid. Je kunt vragen verwachten over de pensioendatum, maar ook vragen als: wat is de hoogte van mijn pensioenuitkering? En wat als mijn partner komt te overlijden?

Dit ga je doen:

  • Je beantwoordt vragen over de pensioensituatie van de deelnemer die binnenkomen via telefoon, mail of chat;

  • Je analyseert en beoordeelt gegevens en complexe vraagstukken en draagt zorg voor de vereiste vervolgacties;

  • Je geeft zelf het goede voorbeeld en stimuleert collega’s binnen en buiten je eigen team om ook continu te verbeteren.

Wat bieden wij?

  • Een salaris van €3000,- per maand o.b.v. 38 uur;

  • Een leuke functie als Contactspecialist voor 38 uur per week

  • Thuiswerkmogelijkheden na de inwerkperiode van 6 weken. Deze zullen zijn in overleg met het team;

  • Een contract voor 6 maanden en 2 weken;

  • Een uitgebreid inwerktraject van 6 weken op locatie op het kantoor in Heerlen.

Dit breng je mee:

De belangrijkste functie specifieke competenties binnen deze rol zijn; klantgerichtheid, probleemanalyse, een hoge mate van sensitiviteit

en aanpassingsvermogen. Je kunt goed overweg met de computer en je schakelt gemakkelijk tussen de verschillende systemen.

  • Hbo werk- en denkniveau;

  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;

  • Een goede telefoonstem en beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;

  • Zelfstandige en vak volwassen werkhouding.

Wil jij jouw talent inzetten in een klantenservicefunctie met betekenis? Solliciteer vandaag nog als Klantenservice Medewerker bij APG.

of

Hybride
  • Heerlen, Limburg, Nederland
€ 3.000 per maand